HPO機密日誌

自己をならふといふは、自己をわするるなり。

Promise in Love

なんかすごいいい。


José James - PROMISE IN LOVE - YouTube

Promise in love then baby gon' take you on a high
Promise in love then baby let's make everything alright
Promise in love then baby we're living for today
Promise in love then baby let's take it all the way


Yes babe
I know that you are
The only one for
me and it's already
There on your face


Something I can do
Nothing I won't lose
Baby you're the only
One for me and I know that


You and I stepping in the
Club tonight we're so close so
Close inside feeling like our
Hearts might explode


Nothing left to prove
Only me and you
Spreading light into the
World is what we plan to do

http://songmeanings.com/songs/view/3530822107859443171/

うーん、我ながらあまりに下手な和訳だ。

愛の約束、そう、ベイビー、それがあればハイにいける
愛の約束、そう、ベイビー、二人ですべてをOKにしよう
愛の約束、そう、ベイビー、俺たちは今日のために生きている
愛の約束、そう、ベイビー、ずっと一緒にいよう


そう、ベイビー、
わかっているさ、お前は
俺だけのもの
お前の顔を見れば
伝わる


俺にできるなにか
もうなにも失いたくない
ベイビー、お前だけだ
お前たった一人、もうわかってる


お前と俺は、足を踏み入れた、
今夜、クラブに、触れ合いながら
もう中まで触れ合って、
俺たちのハートが爆発しそうだった


もう二人はわかってる、
俺とお前だけが
光につつまれながら、
二人だけの世界になると決めたことを