HPO機密日誌

自己をならふといふは、自己をわするるなり。

ああ、音楽にはまっていく...

Capitol Gold-Best of

Capitol Gold-Best of

Loving you is easy cause you're beautiful

あなたがあまりに美しいから、あなたを愛することはとても自然なこと

Making Love with you is all I wanna do

あなたと愛しあうことが、私のすべて

Loving you is more than just a dream come true

あなたを愛することは、夢にも想わなかった幸せ

Everything that I do is out of loving you

私のしぐさのすべてが、あなたを愛しているといっている



No one else can make me feel the colors that you bring

あなただけが、私に天然色の幸せをくれる

Stay with me while we grow old

ずっといっしょにいてね、

And we will live each day in Spring-time

いっしょにいるといつでもまるで春の日のよう

Loving you has made my life so beautiful

あなたを愛することが、私の人生を美しくしてくれた

And every day of my life is filled with loving you

私の人生の一日一日は、あなたを愛することで埋められていく

Loving you I see your soul come shining through

あなたへの愛があるから、あなたの魂が輝きだすのが見える

And everytime that we oooh I'm more in love with you

ああ、あなたと愛しあうたびに、ますますあなたを好きになっていく